2016年4月19日 星期二

[動] Seletti x Tosca Afternoon Tea

[食]

剛從泰國回來,回想起出發當天下午,
雖然天色不太好,都阻不到我的興致,
跟朋友們到Ritz Carlton 鬆一鬆。

Ritz Carlton102/F的意大利餐廳Tosca-
享用Seletti x Tosca - Afternoon Tea。

說起現代女性歡喜甚麼都要「靚」,
當然擺設餐具,只要靚就可以吸引到我們,所謂相機食先,原因是要呃LIKE吧!
這個afternoon tea,我讓我相機食了20分鐘我才開始。
Seletti x Tosca Afternoon Tea
(Seletti - 意大利高級傢具設計品牌)
6層高的Seletti意大利高級設計瓷器,
讓我親自發掘藏於每層既滋味驚喜!
有得睇,有得食仲有得發揮創意自由層疊!

我最愛的是「小牛肉配吞拿魚醬」,
小牛肉博片配上濃郁可口的吞拿魚醬,
清新酸甜嘅番茄醬,味道香濃,令味蕾帶來絕頂享受。

今天的下午茶有:
龍蝦沙律多士,牛仔肉吞拿魚醬,意大利凍肉,
意大利乳脂鬆糕,奶油甜饀卷,含羞草蛋糕,
檸檬撻,杏仁餅光,士多啤梨撻。
再配以一杯Prosecco,絕味非凡。

歡喜Afternoon Tea的你,怎能錯過呢?



請看照片:
Seletti x Tosca Afternoon Tea

Seletti個各種瓷器


Ritz Carlton 102/F Tosca
現在暫時只供應:
4月16,23,30 & 5月7,14(逢星期六)

沒有留言:

張貼留言